Pages

keluar kau..

"keluar kau.. hoooiiii keluar kau.. nie bukan tempat asal usul mu.. kau jangan kacau aku dengan roomate aku.." aishhh kuang ajar punya CIK T..bilik aku kau buat hotel penginapan..mentang2x bilik aku banyak makanan..hehee.. opppsss sory la ter'emo pulak..heee.. kalau korang nak tahu.. pagi tadi kawan aku jerit nama aku.. then dia kata dia ternampak something melintas.. laju..then apa lagi.. usai la semua barang2x.. yang tak boley bla.. aku tercakap macam nie.. "keluar kau..jangan kacau aku.." aish macam nak menghalau benda tu pulak.. aku plak yang seram.. ahaha.. tengah kemas2x.. sekali CIK T tu melintas dekat aku.. aishh nasib baik x masuk dalam kain.. kalau x memang pengsan la aku.. yang kawan aku sorang lagi 2.. function dia.. just menjerit je.. lepas 2 dia diri atas kerusi sambil pegang penyapu.. aku jerit.. dia pon jerit.. x ley bla betol.. ahahaa :D.. kalau mengikut kan.. aku pon takut jugak.. nak x nak kena beranikan diri la.. kalau aku takut.. mesti CIK T tu gelak2x kn kitorang sebab takut dengan dia.. hah da merepek da..hehee.. hermmm nasib baik.. CIK T  tu tahu tulisan 'exit' kat pintu bilik aku tu.. x yah la.. aku susah2x halau dia keluar.. 2 pon penat aku dok menjerit nampak cik T.. ahahaa ... adooiii memang lawak bila ingat balik..

nie gambar hiasan je..
bukan CIK T yang menceroboh masuk bilik aku.. hehee 


************************************

assalamualaikum
㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^