Pages

jeram tengkek - melaka - tampin - kuala pilah

hey korang dan korang semua.. owh okay kali nie aku nak membebel.. apa yang aku buat hujung minggu nie.. seperti yang dirancang.. aku dengan member aku berkelah dekat jeram tengkek.. mandi air terjun.. aku cakap sama lu.. memanggg terbaaaiikkk mandi kt jeram tengkek.. tapi.. tapii kan... nak masuk ke kawasan tu dalam la jugak.. seperti biasa.. bila naik kereta.. aku akan tidur.. hehee.. aku bila nampak air.. x pikir apa dah..ahaha..padahal aku mana la reti berenang.. adehhh kantooii.. pulak.. ahaha :p.. j0m kita terjah gelagat kitorang semasa nak pergi sana.. ^^
nie bekalan yang kitorang bawak..
ada mihun, hotdog, nugget dan keropok..
banyak kan kitorang makan.. hee

pintu gerbang jeram tengkek..

pemandangan air terjun dekat jeram tengkek.. :))

sempat pose dorang kan..
apa yang penting gambar aku x de.. sob2x.. ahaha :p

lepas kitorang mandi dekat jeram tengkek.. dari pukul 11.30 sampai pukul 2.30 ptg.. kitorang pun berundur diri nak balik.. sebab banyak lagi koje nak buat.. dan aku ngn member aku nak pergi jomheboh dekat melaka pulak.. heheee :p


lepas pergi jeram tengkek singgah dekat station bus kat pilah makan cendol.. dan.. dann budak nie masa kitorang amek gambar.. dia pun nak amek gambar gak.. adoiiiii budak kocik nie.. ahhaa :p

owh okay.. lepas makan cendol.. balik ke rumah sewa dan siap2x untuk pergi ke jomheboh dekat melaka.. berjalan sakan kan aku.. ahahaa.. rilek la.. kita berjalan puas2x sebelum nak final.. heee :p.. jom kita usha suasana di jom heboh dekat MITC, ayer keroh melaka....


pintu masuk jom heboh.. x banyak pun yang ada.. sebab kitorang sampai lambat..
lagipun kitorang datang sebab nak tengok konsert je.. hee

dan yang paling sodeh.. hujan kot masa nak tengok konsert.. just dapat tengok sikit je..
addooiiii spoil.. heee berteduh la kejap kat parking kereta.. lepas da reda hujan.. 
kitorang pun pergi la lepak tempat lain.. 
sebelum nak balik sempat la ambil beberapa gambar.. 

lepas tu kitorang pun pergi la makan kat tampin.. dan.. dann.. yang aku x sangka.. najwa latif pon ada gak kot makan kat situ... mula2x x cam sangat muka dia.. sebab dia menghadap tempat lain.. lepas tu masa dorang nak balik.. betul la najwa latif.. apa lagi ambil la gambar.. hehee :D


nie hah anak pak latif yang dok hot kat u tube tu.. hee
cakap cam kenal je kan.. hee :p

tapi sempat la jugak.. kitorang nyanyi lagu sama2x malam tu.. eyh mana ada la.. gurau je.. lagipun najwa latif nak cepat.. dia kena balik batu pahat.. uhmmm ok la.. 2 jela.. aktiviti hari minggu aku.. berjalan sakan meyh... hehee.. memang terbaiiiikk.. pengalaman yang tak kan aku lupa... ^_^

assalamualaikum..










㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^