Pages

sunset ◕ ‿-。

 


aku seriously suke tengok pemandangan sunset. macam kat atas nie ..dongak sikit.. 
ala tomei.. ahaa ;p romantik kot..lagi romantik kalo tengok dengan someone special.. ok fine..aku berangan.. x de la. one day okaayyy!!! ◕‿◕ one day aku nak tengok sunset dengan orang yang aku sayang, orang yang aku cinta dia selama-lamanya.. x de yang lain kecuali diri mu sayang.. ahaaa.. ayda godik.. feeling sensorang.. ahaaa ;p kasi sumbat cheese cake secret recipe.. kasi die berhenti mencarut sensorang.. ahaaa.. ambooii bahasa.. maap2x.. this is real ayda.. ade yang terkurang.. maafkan lah diri hamba yang gedik ini.. hee ;p

                      kenapa muke aku annoying giler..macam nak mintak kaki je nie.. ahaaa ;p

 by the way, penat kot melompat-lompat nie.. sekali lompat-lompat.. gambar kepala kena penggal ahaaa ;p


ok tutup case.section 98.. ade ke section 98 dalam law? -.- heee ;p .. nie cerita lain la pulok.. tadi tengah aku blogging.member aku bangun.then tercari-cari.macam ibu kucing cari anak dia.. lepas tu dia ambil tuala merah dia. dan berlaku la sesi perbualan aku dan dia...

aku : jah, ko nak mandi ke?
dia : yela. nak mandi.
aku: pukul 2.45 pagi nie ko nak mandi?
dia : la yeke.baru pukul 2 lebih.. aish ingatkan pukul bpe tadi.
aku : *gelak dalam hati.nak jage hati member punye pasal.. ahaaa ;p

lawak kot.. adooii pagi2x buat cacing aku gelak tergolek-golek.. ahaaa ;p nampak x dia semangat nak pergi kelas.. heee ;p

TAKE NOTE : kawan ketawa tu sometimes kawan yang sama masa kau sedih.
                        so hargai dia.。◕‿◕。




㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^