Pages

breast cancer charity walk ( lautan merah jambu) ✌


assalamualaikum semua.. hye uooollllssss.. sihat semua?? kalau sihat, alhamdulillah.. kalau yang x sihat tu..ambil panadol 6 biji.. confirm goal.. x pe.. nanti aku bacekan yassin untuk korang.. ahaa just kidding my friend.. :) okay now aku nak membebel pasal 'breast cancer charity walk' anjuran avon..kena berjalan kaki 5km..aku pergi dengan akak aku.. tapi wa cakap sama lu.. memang best giler larh.. kalo next year ade lagi.. memang wa nak pergi la larh..kali nie wa nak bawak geng gua.tu pun kalo dorang nak.. hehee.. ramai la artis yang ade.such as scha alyahya, dina, dato' fazley..safee ali ramai lagi.. aku x kenal sgt.. by the way, entry kali nie banyak gambar.. so suka hati korang la nak tengok ke x nak. yang penting. aku puas.. ahaa :D

antara artis yang ade.. scha alyahya.. seriously i adore you.. :)
                                                      
nie angka giliran aku.. 3728

nie pulak akak aku.. comey x macam aku.. *muntah 5 baldi ahaa ;p

            nie antara superhero yang ade.. so kepada sesiapa yang nak pengsan..
           don't worry. them can help you.. x pun bila korang tengok muke dorang..
         confirm x jadi nak pengsan.. chooiii jahaaaatttt ahaaa :p

 tengok rambut budak nie.. hijau..
nasib baik badan pun x warne hijau.. ahaa ;p

 hah yang nie pulak band aku kugiran yang ade..
dorang nie nyanyi lagu 'hey soul sister'
dan aku tertarik dgn ukelele tu..
aku nak satu ukelele.. bole layan jiwang nanti.. ahaa :p


dan mase tu pulak..kesengalan melanda diri aku..
so aku main amek je gambar dengan skandal aku orang aku x kenal..
x kira la laki ke pompuan.. ahaaa :D

tengok gambar nie.. macam nak tempeleng je kan muke aku kan.. ^^,
mase nie.. dorang bukak lagu..oppa gangnam tu..
so yg dorang bertiga nie..jejoget.. so aku pun ajak la dorang buat style nie.. ahaa
da la aku x kenal dorang.. ahaaa

owh abe nie.. date dari ganu nieh..
mane nok dapak kok putrajaye nie.. yea idok ahaa

 
nie pulak skandal aku monster aku..
owh by the way, since when dorang jadi hak milik aku nie..
owh abaikan ahaa.. :p

 tengok nie.. bukan main gembira aku..
padahal aku mane kenal hangpa semua.. ahaa :p

eheemm ehemm. finally jumpe jugak..
yang berkenan kat hati..chooiii gatal.. ahaaa ;p


jalan jalan jalan jalaaann..
jumpe budak nie.. ambik gamba dengan die jap..
saje sebab aku nampak die pegang dslr mcm aku tapi die wane merah..
motif.. ahaa :D

nasib baik la single.. kalo idok ade yang pecah kaca, pecah gelas..
sudah tengok gambar nie semua..konfirm terbakar.. ahaha
maksud aku ade orang jealous.. hee..
tapi aku kan single.. so x de sape la nak jealous..x pun marah..
 so buat ape nak risau.. asalkan jaga batas.. that's all.. betul x..??



gaya 1 : nie reaksi aku. bila da sampai penamat.. x peduli org lain..
lompat je.. ahaa tapi kan.. tapi kan..ade budak nie cakap cm nie..
 " Haha. Sengal budak tu wehh. Gamba lompat fail giler. Haha" kat laman sesawang..
ok fine.. aku x de la photogenic sgt.. sampai semua gambar.. semua nye perfect.. hee
xpe la.. one day aku akan dapatkan.. the best shoot.. time jumpp style.. we'll see.. ahaa

gaya 2 : owh mase nie.. mama dorang sibuk2x ambil gambar budak tomey 2 org nie..
tetibe aku sebagai kakak yang x pernah ade adik ni..
teringin la pulok nak ambil gambar dgn budak kecik nie..
so aku terus minx izin dgn mama dorang, then aku suruh akak aku ambilkan.
sian akak aku jadik mangsa.. ahaa.
jump style again..hohooo :p

gaya 3 : owh gaya nie pulok.. mase nie angin tetiba menggila..
belon aku pegang nie.. tetibe meronta nak melepaskan diri..
sampai nak bawak aku sekali.. nie yang sempat akak aku snap nie.. ahaa
ok aku merepek.. ahaa

uhm tu jela yang boleh aku membebel dalam entry nie..
kalo nak ceritakan semua.. aku rase berjela-jela la kot..
sampai bangun, tidur. pejam celik.. x kan habes kalo aku bercerita.. hehee

assalamualaikum.. :)








㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^