Pages

risau + takut = final exam.. @_@



9 march..hari jumaat..tepat pukul 3.00 a.m..tik tok.. tik tok..tik tok..jam berdenting 3 kali.. menunjukkan pukul 3..semakin hari.. semakin hampir dengan tarikh keramat.. pada 12 march bersamaan dengan hari isnin.. first paper aku..dan aku.. tengah duduk kerisauan.. sambil minum hot choc.. sambil menghirup angin segar.. setelah penat mentelaah buku.. chopp2x.. mentelaah..?? mentelaah la sgt..hehhee.. apa yang aku tahu..aku tulis entry nie sebab nak menyatakan KERISAUAN aku terhadap final yang nak dekat..biar korang rasa apa yang aku rasa.. tapi aku tahu buat apa korang nak risau.. sebab aku yang nak amek final.. okk foine.. biar aku yang tanggung risau nie sensorang..hehee :p..seriously aku takut.. yang paling aku takut paper STATISTIC la.. walaupun suke math.. tapi aku x de la pandai mana pon.. adehhhh semua la aku takut... paper BEL, MACRO, CTU, QMT ngn MGT.. apa yang penting buat betul2x sem nie.. kalau boleh dapat dekan sem nie.. dan.. dan.. satu lagi aku nak pesan
                                     'tiada jalan mudah untuk berjaya'..
                    apa yang penting D = doa, u = usaha, dan t = tawakal...
semoga Allah permudahkanlah semasa aku nak menjawab exam nanti.. 
amin ya rabbal alamin..

assalamualaikum..

㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^