Pages

penat dan letih..


da lama aku x layan blog.. yela kan.. bz sikit dengan test semua..jap2x study ke?? ahahaa :D..dan pagi nie.. bangun2x je kelas macro batal..so test pon x de la jugak .. tangguh next week..hermm elok la 2.. sebab aku x study lagi kot.sebab mood aku semalam  telah dibadai tsunami.. hehehee :D..ayat x menahan kan.. hee :p
dan aku tersangat la malas untk balik seremban awal2x..kalau aku balik awal2x pon.. aku jugak yang boring duduk umah sorg2x.. hee..yela.. da la kawan aku kt seremban boley kire kot dgn jari.. huhhh =='..mesti korang cakap.. boring giler aku nie kan..hehee..yela dulu aku duduk asrama..dan da la dulu aku nie pemalu.. nak tegur orang pon kena fikir sembilan puloh kali..heheee.. melampau la pulak smpai 90.. hee.. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
btw aku tersangat PENAT dan LETIH akhir2x nie..penat dan letih memikirkan benda yg remeh..btw remeh ke.. aku pon x taw..aku je yg terlalu memikirkan semua 2..dan sekrg aku down..untuk bangkit... insya Allah aku boleh...sebab kehidupan mengajar aku berdikari dan tidak bergantung sangat terhadap orang lain..so aku boleh... dan aku mesti tabah untk mghadapi semua ini...
'ya Allah bantulah hambamu ini..'
i really2x need someone right now... hermmm.. myb one day.. 

dan aku tersangatlah RINDU dekat ARWAH ABAH aku... :'(
al-Fatihah.. 


assalamualaikum...


㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

No comments:

Post a Comment

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^