Pages

hari tua aku.. ;p

happy birthday.. qu ni sheng er kuai le.. joyeux anniversaire.. 0tanjou- bi 0medetou Gozaimasu.. suk san wan keut.. ayda.. !! ape la bende merapu2x aku tulis nie.. tapi ia membawa satu maksud iaitu selamat hari lahir.. hee..x sangka aku da masuk 20-an da umur aku..ramai gak la yang wish.. terharu meyh.. penat menggodek timeline untuk reply semua orang yang wish kat aku.. aku bukan hape.. x manis la kan.. kalo orang dok wish.. aku x ucapkan mekaseh.. at least like pun da memadai.. tapi yang x ley blah..

kalo perempuan aku cakap.. 'thanx awek' kalo lelaki aku cakap 'thanx pak we' adooiii choii.. nie semua gara2x penangan novel.. tengok aku da dok terikut.. eyh helo.. aku bukan lesbi or kasanova or playgirl ok.. saje nak tnjuk sikap aku yang sengal nie.. hehee.. ade plak.. sorang dua mamat nie cakap.'u ada bf x'. adoooiii.. aku nak cakap ape jah.. aku kena berpegang teguh dengan prinsip aku.. kemon ayda..da macam pokemon la pulak.. ahaa..so aku cakap la..'ramai bf i'.. terus dia x reply comment aku.. yess taktik terbaru.. aku bukan hape.. buat masa sekarang ni malas aku nak fikir tu semua..

 owhh ok2x.. balik pada cerita asal..tapi kan.. tapi kan.. yang paling best.. ade budak tu kan.. dia mainkan gitar untuk aku.. lagu happy birthday lorh.. adooii jiwang nyer awokk.. x mo la cm nie.. cair iman kite.. ahaha.. relax sudeehh.. hee.. dan terima kasih la jugak pada awok yang satu lagi 2.. sebab bawak kita makan nasi lemak n tengok wayang.. akan ku kenang semua ini.. wah2x.. ayat x menahan hee.. :p

disebabkan ahli keluarga aku ramai yang lahir bulan 6.. so kitorang celebrate sekali.. happy betday haziq, yaya, aku, mirul, mak ngah dan uwan.. beli 3 kek.. aku op coz cheese cake.. nyum2x.. thanx awek2x n pakwe2x aku sekalian sebab wish my birthday.. sayang korang.... hee :D

nie kek kitorang..
haziq, yaya, mirul, aku, mak ngah dan uwan..


 suasana semasa birthday party..
best sgt2x.. 






㋡ thanks for reading. do like and drop your comment okay.✌

2 comments:

  1. untg r byk yg wish.. ^_^ btw, hepi belated bfdday.. :) kek yg byk tu pass kt cni sket.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey2x.. thanx coz sudi baca blog yg x seberapa nie.. mekAseh taw.. ^^

      Delete

jUst Drop uR comMent.. tQ ^_^